torsdag 23 juni 2011

Svar på kommentar från "Vädursmannen"

Till Anonymt Lejon som frågade: Hej jag är lejon och han är vädur, när tar det slut och vem gör det?

Jag är ingen expert på förhållanden, men på din fråga låter det som att du förväntar dig att det ska ta slut. Det är inte det bästa utgångsläget. Förväntar man sig att det ska ta slut så gör det oftast det. Jag kan inte ge något vidare utvecklat svar eller så eftersom jag inte vet någonting om just er och definitivt inte är någon expert på förhållanden.
Ska man tolka det jag skrev om väduren så lär han kämpa för ert förhållande, men ger du honom anledning att tröttna (vilket du kanske omedvetet gör om du förväntar dig att det ska ta slut) så lär du märka det på honom och till sist kommer han vara rak och säga det till dig.
Men du kanske ska tänka efter själv hur du känner för ert förhållande, om du tror på en framtid. Om du inte gör det borde du vara den som gör slut.

Hoppas du är nöjd med svaret, om du vill att jag ska skriva om Lejonkvinnan/mannen är det bara att säga till.
Lycka till med kärleken, och tack för kommentaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar